Практичному психологу 5. Методичний посібник.Технології психологічного забезпечення освітнього процесу в інклюзивній школі Збірник. Технології забезпечення роботи практичного психолога з дітьми та молоддю з ООП.2021 Концепція освіти дітей раннього та дошкільного віку.2020 Методичні рекомендації. Організація дистанційного навчання в школі. 2020 Посібник. Алгоритми діяльності працівників ПС. Том 2.2020 Посібник. Алгоритми діяльності працівників ПС. Том 1.2019 Методичнi рекомендацiї. Основи діагностичної діяльності в роботі з дітьми.2019 Посібник. Інноваційні технології в діяльності ІРЦ. 2019 Посібник. Навчання дітей з ООП в інклюзивному середовищі. 2019 Посібник. Стандартизація навчання школярів з порушеннями когнітивного розвитку. 2019 Посібник.Особливості реалізації компетентнісного підходу в освіті дітей з ІП.2019 Посібник. Формування життєвих навичок у випускників шкіл-інтернатів Стаття. Деякі аспекти комплексної оцінки мовленнєвого розвитку дитини з ТПМ. 2019 Стаття. Проблема психолого-педагогічної допомоги батькам, дітей з ООП. 2019 Стаття. Психолого-педагогічне вивчення навчальної компет.дошкільника з ООП. 2019 Як говорити з дітьми про інвалідність Посібник. Інклюзивна освіта від А-до-Я. 2016 Методичний посібник. Створення ІПР для дітей з ООП. 2015 Методичний посібник. Права людини - знати, щоб захищати. 2015 Посібник. Інклюзивна освіта.pdf Посібник. Підготовка вчителів до розвитку життєстійкості,стресостійкості у дітей в освітніх навчальних закладах Посібник. Психосоціальна підтримка в кризовій ситуації.pdf Методичні рекомендації. Соціально-реабілітаційні і навчальні програми в роботі ІРЦ із сім'єю.pdf Методичні рекомендації. Виявлення і подолання труднощів опанування навички читання в учнів ЗНЗ Впровадження інклюзивної освіти в Україні. Хівріч В.В., 2019.ppt Посібник. Технології психологічного забезпечення освітнього процесу в інклюзивній школі Інклюзія для всіх - освітня політика та практика. Л. Гриневич, 2019 І.В.Луценко. Індивідуальна програма розвитку для дітей з особливими освітніми потребами УНМЦ ПС СР Психологічний супровід інклюзивної освіти Київ - 2017 Методичні рекомендації. Застосування діагностичних мінімумів в д-ті ПС Методичні рекомендації. Соц-реабіліт. і навчальні програми в роботі ІРЦ з сім'єю Посібник. Соціальна та життєва практика дітей з інтелектуальними порушеннями в умовах НРЦ Программа Поддержка аутичных и отстающих в развитии детей Стаття. Організація психологічного супроводу дітей з ООП в умовах інкл. Посібник. Організаційно-методичні засади діяльності ІРЦ Посібник. Основи діагностики дітей з РАС Посібник. Секвенційні програми допомоги дітям з РАС Посібник. Технології психолого-педагогічного супроводу дітей з РАС Посібник. Індивідуальний маршрут дитини з РАС Посібник. Дитина із церебральним паралічем Посібник. Дитина з порушеннями мовленнєвого розвитку Посібник. Дитина з порушеннями інтелектуального розвитку Посібник. Дитина із синдромом Дауна Брошура. НУШ Робота з особами з особливими освітніми потребами у закладах освіти