Аналітичний звіт ДНМЦ ПС за 2017-2018 навчальний рік

gerb.png

УКРАЇНА

ДОНЕЦЬКА ОБЛАСНА рада

ДОНЕЦЬКА ОБЛАСНА ДЕРЖАВНА АДМІНІСТРАЦІЯ

ДЕПАРТАМЕНТ ОСВІТИ І НАУКИ

ДОНЕЦЬКИЙ ОБЛАСНИЙ НАВЧАЛЬНО-МЕТОДИЧНИЙ ЦЕНТР ПСИХОЛОГІЧНОЇ СЛУЖБИ СИСТЕМИ ОСВІТИ

84206, м. Дружківка, вул. Паризької Комуни, 56. E-mail: dnmcps@ukr.net

 

31.05.2018 № 01/01-104

Заступнику міністра

освіти і науки України

П.К. Хобзею

На виконання листа  Міністерства освіти і науки України від  20.04.2018 №1/9-252 «Про підготовку аналітичної довідки щодо діяльності психологічної служби у системі освіти України» Донецький обласний навчально-методичний центр психологічної служби системи освіти надає аналітичну довідку про діяльність психологічної служби системи Донецької області у 2017-2018 навчальному році.

В.о. директора                Н.В. Лугінець

 

 

Додаток до листа КЗ ДНМЦ ПС

від 31.05.2018 № 01/02-104

 

Аналітична довідка щодо діяльності психологічної служби у системі освіти України

Донецької області 

у 2017 / 2018 н.р.

 

І. Загальні відомості про обласні навчально-методичні кабінети/центри психологічної служби у системі освіти та науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи ІППО КУ ім. Б.Грінченка м. Києва.

1.1. Повна назва центру психологічної служби у системі освіти:

Департамент освіти і науки, комунальний заклад «Донецький обласний навчально-методичний центр психологічної служби системи освіти»

1.2. Юридична адреса центру, телефон (факс):

84206, м. Дружківка, вул. Паризької Комуни, 56.

E-mail: dnmcps@ukr.net

1.3. Підрозділи (якщо є):

Відділ практичної психології і соціальної роботи та відділ психолого-медико-педагогічної комісії

1.4. Директор (керівник) кабінету/центру психологічної служби у системі освіти (прізвище, ім’я, по батькові, контактний телефон, email):

Виконуюча обов’язки директора центру  з 09.02.2018 року -  Лугінець Наталя Вікторівна - +38(050)1615830 – kzdnmcps@ukr.net

 

ІІ. Діяльність обласних навчально-методичних кабінетів/центрів психологічної служби системи освіти та науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи ІППО КУ ім. Б.Грінченка м. Києва.

 

2.1. Заходи, організовані обласними кабінетами психології/центрами психологічної служби (загальна к-сть).

Методичні, інструктивно-методичні наради

Семінари, вебінари

Науково-практичні конференції

Круглі столи

Методичні об'єднання практичних психологів та соціальних педагогів

Школи молодих психологів та соціальних педагогів

Школи професійного вдосконалення практичних психологів та соціальних педагогів

Творчі групи (динамічні, інтервізійні, супервізійні, мобільні, фокус-групи) фахівців ПС

Практикуми, тренінги

Творчі майстерні, майстер-класи

13

19

2

5

1

4

0

6

10

5

 

2.2. Заходи щодо збереження та зміцнення психічного здоров’я (загальна к-сть).

№ з/п

Найменування заходу

Загальна к-сть

1.

Семінари, вебінари, круглі столи

918

 

2.

Науково-практичні конференції

58

3.

Психологічна діагностика, моніторинг

10883

4.

Тренінги

2069

6.

Інформаційно-консультативні заходи (бесіди, консультування, оформлення куточків, виставок, стендів, висвітлення у ЗМІ)

22341

7.

Методичні розробки

202

8.

Інше, а саме:

90

 

Фестиваль психотехнологій «Психологічна Донеччина» м. Покровськ

1

 Психофест (обласний захід)

1

День психічного здоров’я

1

Літні школи для підлітків щодо ЗСЖ та медіації

7

Школа професійної майстерності

5

Супервізійні зустрічі по впровадженню проекту «Підготовка вчителів до розвитку  стресостійкості / життєстійкості у дітей у навчальному закладі»

56

«Релаксаційні вправи та ігри, спрямовані на оптимізацію емоційно – вольової сфери педпрацівників, збереження та укріплення їхнього психологічного здоров'я»

9

Проектна діяльність

1

 

ІІІ. Розвиток психологічної служби системи освіти.

3.1. Забезпеченість кабінетами працівників психологічної служби.

Практичні психологи

Соціальні педагоги

к-сть посад

з них:

к-сть посад

з них:

окреме приміщення (1-2 кабінети)

суміщене робоче місце

відсутнє робоче місце

окреме приміщення (1-2 кабінети)

суміщене робоче місце

відсутнє робоче місце

558

350

199

9

142

49

85

8

 

3.2. Забезпеченість обладнанням кабінетів практичних психологів і соціальних педагогів закладів освіти (загальна к-сть)[1]

№ з/п

Найменування

Кабінет практичного психолога

Кабінет соціального педагога

Кабінет практичного психолога / соціального педагога

 

Загальна к-сть кабінетів

350

49

120

1.       

Письмовий стіл

366

43

155

2.       

Журнальний стіл

102

3

34

3.       

Сейф або шафа, що замикається

59

4

11

4.       

Стілець

885

59

303

5.       

Крісло

160

8

51

6.       

Шафа секційна для  навчально-методичних матеріалів

336

18

99

7.       

Шафа для одягу

108

19

24

8.       

Фліп-чарт (магнітна дошка)

101

5

23

9.       

Комп'ютер (з доступом до Інтернет-мережі) + ліцензоване програмне забезпечення

110

15

37

10.   

Цифрова камера

8

0

0

11.   

Багатофункціональний пристрій (принтер, сканер, ксерокс)

41

5

29

12.   

Диктофон

3

1

0

13.   

Переносний USB-накопичувач

49

4

8

14

Телефон

23

5

8

15

інше, а саме:

     

14.   

сухий міні-басейн із кульками

2

   

15.   

магнітофон

8

   

16.

килим

24

   

17.

диван

12

   

 

 

 з/п

Найменування

Навчальний психологічний кабінет

 

Загальна к-сть навчальних кабінетів

85

1.       

Стіл (парти)

270

2.       

Стілець

398

3.       

Фліп-чарт (магнітна дошка)

67

4.       

Килим

6

5.       

Мультимедійний комплекс (інтерактивна дошка, проектор, ноутбук)

6

6.       

Інше, а саме:

 

    

стіл/пісочна анімація

12

 

диван

6

 

комп’ютер

1

 

настільний водопад

1

 

ширма для лялькового театру

1

 

акваріум

1

 

3.3. Забезпеченість фахівцями психологічної служби.

Практичні психологи

Соціальні педагоги

місто

село (селище)

всього

місто

село (селище)

всього

нормативна потреба

к-сть наявних ставок

нормативна потреба

к-сть наявних ставок

нормативна потреба

к-сть наявних ставок

нормативна потреба

к-сть наявних ставок

нормативна потреба

к-сть наявних ставок

нормативна потреба

к-сть наявних ставок

609,25

384,8

191,75

61,25

801

446,05

296

97

89,5

5,25

385,5

102,25

 

3.4. Перспективи забезпечення на наступний навчальний рік закладів освіти працівниками психологічної служби. Перелік дій, які необхідно здійснити на рівні Міністерства освіти і науки України, області, району (міста).

На 2018-2019 навчальний рік планується:

  1. Введення ставок практичних психологів в закладах системи освіти, а саме:
  • заклади дошкільної освіти (ясла-садок) - 2ставки;
  • заклади дошкільної освіти (ясла-садок) комбінованого типу - 4 ставки;
  • заклади загальної середньої освіти - 14 ставок;
  1. Введення ставок соціальних педагогів:
  • заклади загальної середньої освіти -  2,75 ставки.

 

Перелік дій на рівні міста/району для покращення забезпечення навчальних закладів фахівцями психологічної служби:

На рівні Міністерства освіти і науки України:

  • переглянути нормативи чисельності практичних психологів та соціальних педагогів

На рівні області:

  • сприяти розвитку мережі психологічної служби в області (підготовка листів, наказів, проведення нарад, розгляд питань розвитку    психологічної служби на колегіях обласного департаменту освіти і науки);
  • сприяти забезпеченню ставками працівників психологічної служби відповідно до нормативної потреби.

На рівні міста (району):

  • розглянути на колегіях питання про стан і розвиток психологічної служби в місті (районі);
  • ввести посади практичних психологів і соціальних педагогів у навчальні заклади відповідно до потреб;
  • ввести посади методистів (з відповідною фаховою освітою) у тих методичних кабінетах, відділах (управліннях) освіти райдержадміністрацій, міських рад, які не забезпечені даними спеціалістами (без довантажень);

 

Вкажіть причини незабезпеченості посадами фахівців психологічної служби:

  1. Напружена суспільно-політична ситуація в регіоні.
  2. Відсутність фахівців з відповідною освітою.
  3. Дефіцит фахівців в сільській місцевості.
  4. Велика нормативна чисельність учнів та педагогічних працівників на 1,0 ставку фахівця в навчальному закладі.
  5. Більшість малокомплектних шкіл в районі, в штатному розписі яких закладено ставки із навантаженням не більше 0,25 та 0,5
  6. Несприятливе транспортне сполучення міст та селищ, що робить неможливим залучення фахівців з міста.
  7. Низька оплата праці фахівців психологічної служби

Шляхи вирішення даного питання:

1. Робота мобільних груп практичних психологів району за якими наказом по відділу освіти закріплені освітні заклади та учасники освітнього процесу отримують психологічну допомогу за запитом

2.Тісна співпраця з гуманітарними організаціями, практичні психологи яких надають  термінову психологічну допомогу учасникам освітнього процесу з виїздом до місця призначення.

3.5. Чисельність учасників освітнього процесу, охоплених працівниками психологічної служби у 2017/2018 н.р.

Загальна кількість здобувачів освіти

закладів дошкільної освіти (всіх типів), осіб

закладів загальної середньої освіти (всіх типів), осіб

закладів позашкільної освіти, осіб

міжшкільних ресурсних центрів (МНВК), осіб

закладів професійної (професійно-технічної) освіти, осіб

закладів фахової передвищої освіти, осіб

закладів вищої освіти, осіб

55338

155144

17324

127

4467

4964

 

 

3.6. Мережа обласних, районних (міських) кабінетів/центрів психологічної служби у системі освіти та методистів з психологічної служби районних (міських) методичних кабінетів відділів освіти у 2017/2018 н.р. [2]

Обласні центри психологічної служби системи освіти

Районні/міські центри практичної психології і соціальної роботи

Методисти, які відповідають за психологічну службу (РМК/ММК)

Методисти ОТГ, які відповідають  за психологічну службу

Загальна кількість працівників психологічної служби

ставок

осіб

вакансій

центрів

ставок

осіб

вакансій

ставок

осіб

вакансій

к-сть ОТГ

ставок

осіб

вакансій

практичних психологів

соціальних педагогів

методистів

15

12

3,75

5

26,5

23

2,25

14,5

19

0,5

5

0

0

0

556

141

42

                                   

 

3.7. Кількість закладів освіти з інклюзивними групами і класами для навчання осіб з особливими освітніми потребами у 2017/2018 н.р.[3]

Заклади дошкільної освіти

Заклади загальної середньої освіти

к-сть закладів

к-сть груп

к-сть осіб з особливими освітніми потребами

к-сть асистентів вихователя

к-сть практичних психологів

к-сть закладів

к-сть класів

к-сть осіб з особливими освітніми потребами

к-сть   асистентів вчителя

к-сть  практичних психологів

12

13

40

13

11

25

54

74

30

18

 

 

3.8. Просвітницько-профілактична діяльність працівників психологічної служби у системі освіти.[4]

Шкільна служба порозуміння

Профілактична програма «Школа і поліція»/ проект «Шкільний офіцер поліції»

Інформаційно-освітня протиалкогольна програма «Сімейна розмова»

к-сть психологів,
які пройшли навчання

к-сть тренінгів
(медіацій/ кіл)

к-сть шкільних
служб порозуміння

к-сть отри
мувачів послуг

к-сть ЗЗСО,
у яких впрова
джується програма

к-сть
шкільних офіцерів
поліції, закріплених
за конкретними школами

к-сть
психологів/ соціальних
педагогів, відповідальних
за впрова
дження
програми

к-сть
учасників, охоплених програмою,
осіб

к-сть прове
дених заходів

к-сть
психологів,
які впрова
джують програму  «Сімейна розмова»

к-сть закладів

к-сть отри
мувачів послуг

31

733

34

6924

0

0

0

0

0

82

81

2858

 

3.9. Чисельність практичних психологів закладів освіти усіх типів (відповідно до нормативів чисельності).

Тип закладу освіти

Загальна к-сть закладів освіти

К-сть закладів освіти, які забезпечені ПП

К-сть закладів освіти, в яких ПП мають

К-сть закладів освіти, які не забезпечені ПП

К-сть ставок

Нормативна потреба, ставок

1 ставку

0,75 ставки

0,5 ставки

0,25 ставки

місто

село

місто

село

місто

село

місто

село

місто

село

місто

село

місто

село

місто

село

місто

село

Заклади дошкільної освіти (ясла-садок)

223

176

95

11

46

0

9

2

42

7

0

2

128

165

75,75

8

140,25

92,25

ЗДО (ясла-садок) компенсуючого типу (спеціальні та санаторні)

12

0

12

0

14

0

0

0

5

0

0

0

0

0

10,5

0

12

0

ЗДО (ясла-садок) комбінованого типу

95

1

58

1

27

1

4

0

20

0

1

0

37

0

50,3

1

95

1

ЗДО (дитячий будинок) інтернатного типу

3

0

2

0

3

0

0

0

2

0

0

0

1

0

4

0

3

0

ЗДО (центр розвитку дитини)

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Заклади загальної середньої освіти

274

218

212

83

64

10

48

5

104

45

4

11

62

135

157,25

48,25

173

85,5

Заклади спеціалізованої освіти (спеціалізовані школи, школи-інтернати, ліцеї, коледжі)

28

0

27

0

21

0

0

0

3

0

0

0

1

0

26

0

28

0

Школи-інтернати для дітей, які потребують соціальної допомоги

3

0

3

0

3

0

0

0

0

0

0

0

0

0

3

0

3

0

Спеціальні школи (інтернати) для дітей, які потребують корекції фіз. та/або роз. розвитку

9

3

9

3

7

3

0

0

2

0

0

0

0

0

8

3

9

3

Навчально-реабілітаційні центри для дітей з особливими освітніми потребами, зумовленими складними порушеннями розвитку

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Санаторні школи з відповідним профілем для дітей, які потребують тривалого лікування

4

0

4

0

4

0

0

0

0

0

0

0

0

0

4

0

4

0

Школи соціальної реабілітації для дітей, які потребують особливих умов виховання

0

1

0

1

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

0

1

Вечірні (змінні) школи

5

0

1

0

0

0

0

0

1

0

0

0

4

0

1

0

5

0

Заклади позашкільної освіти

54

9

12

0

8

0

0

0

4

0

0

0

42

9

11

0

54

9

Міжшкільні ресурсні центри (МНВК)

2

0

1

0

1

0

0

0

0

0

0

0

1

0

1

0

2

0

Заклади професійної (професійно-технічної) освіти

45

0

19

0

17

0

0

0

2

0

0

0

26

0

18

0

45

0

Заклади фахової передвищої освіти

36

0

12

0

9

0

0

0

3

0

0

0

24

0

15

0

36

0

Заклади вищої освіти

 

 

 

 

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

 

Всього:

793

408

467

99

224

14

61

7

188

52

5

13

326

309

384,8

61,25

609,25

191,75

 

3.10. Чисельність соціальних педагогів закладів освіти усіх типів (відповідно до нормативів чисельності).

Тип закладу освіти

Загальна к-сть закладів освіти

К-сть закладів освіти, які забезпечені СП

К-сть закладів освіти, в яких ПП мають

К-сть закладів освіти, які не забезпечені СП

К-сть ставок

Нормативна потреба, ставок

1 ставку

0,75 ставки

0,5 ставки

0,25 ставки

місто

село

місто

село

місто

село

місто

село

місто

село

місто

село

місто

село

місто

село

місто

село

Заклади дошкільної освіти (ясла-садок)

223

176

 

 

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

0

0

ЗДО (ясла-садок) компенсуючого типу (спеціальні та санаторні)

12

0

 

 

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

0

0

ЗДО (ясла-садок) комбінованого типу

95

1

 

 

2

0

1

0

0

0

0

0

0

0

 

 

0

0

ЗДО (дитячий будинок) інтернатного типу

3

0

3

0

3

0

0

0

0

0

0

0

0

0

4

0

3

0

ЗДО (центр розвитку дитини)

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Заклади загальної середньої освіти

302

218

95

9

25

0

19

0

43

4

3

1

207

209

68,5

4,25

191

85,5

Заклади спеціалізованої освіти (спеціалізовані школи, школи-інтернати, ліцеї, коледжі)

0

0

 

 

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

 

Школи-інтернати для дітей, які потребують соціальної допомоги

3

0

3

0

3

0

0

0

0

0

0

0

0

0

3

0

3

0

Спеціальні школи (інтернати) для дітей, які потребують корекції фіз. та/або роз. розвитку

9

3

4

0

2

0

0

0

2

0

0

0

5

3

3

0

9

3

Навчально-реабілітаційні центри для дітей з особливими освітніми потребами, зумовленими складними порушеннями розвитку

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

Санаторні школи з відповідним профілем для дітей, які потребують тривалого лікування

4

0

1

0

1

0

0

0

0

0

0

0

3

0

1

0

4

0

Школи соціальної реабілітації для дітей, які потребують особливих умов виховання

0

1

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

0

1

0

1

Вечірні (змінні) школи

5

0

1

0

1

0

0

0

0

0

0

0

4

0

1

0

5

0

Заклади позашкільної освіти

54

9

 

 

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

0

0

Міжшкільні ресурсні центри (МНВК)

2

0

 

 

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

0

0

Заклади професійної (професійно-технічної) освіти

45

0

14

0

12

0

0

0

2

0

0

0

31

0

13

0

45

0

Заклади фахової передвищої освіти

36

0

4

0

3

0

0

0

1

0

0

0

32

0

4

0

36

0

Заклади вищої освіти

 

 

 

 

0

0

0

0

0

0

0

0

 

 

 

 

 

 

Всього:

793

408

125

9

57

0

21

0

50

4

3

1

282

213

97

5,25

296

89,5

 

ІV. Тематика звернень до працівників психологічної служби у 2017/2018 н.р.

№ з/п

Тематика звернень

К-сть звернень

до практичних психологів

до соціальних педагогів

З боку батьків

1.

Готовність дітей до навчання та труднощі у навчанні

4299

305

2.

Вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини

3818

567

3.

Асоціальні прояви у поведінці дітей

2039

461

4.

Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО, в тому числі, які постраждали у військових конфліктах

1942

747

5.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування

678

392

6.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО

654

195

7.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб

1661

884

8.

Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти

809

59

9.

Профілактика шкідливих звичок, залежностей та формування здорового способу життя

1336

1207

10.

Адаптація дитини до нового колективу

2965

583

11.

Дитячі страхи

1141

109

12.

Дитяча злочинність

677

384

13.

Торгівля людьми

175

18

14.

Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти

1910

329

15.

Шкільний булінг

676

125

16.

Формування психологічної готовності дошкільників до навчання в школі

2987

95

17.

Взаємовідносини в системі «вчитель-учень»

1602

95

18.

Взаємовідносини в системі «батьки-діти»

2498

172

19.

Взаємовідносини в системі «педагоги-батьки»

1798

73

20.

Домашнє насилля

200

29

21.

Професійне самовизначення учнів

3120

268

22.

Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність

1582

296

23.

Суїцидальна поведінка дітей

207

17

24.

Шляхи підвищення мотивації учнів до навчання, проблеми шкільної неуспішності

1726

148

25.

Обдаровані діти

705

123

26.

Проблеми лідерства у колективі

725

86

27.

Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність

987

108

28.

Робота з дітьми «груп ризику»

1244

308

 

Інше, а саме:

208

0

 

З боку педагогів

1.

Асоціальні прояви у поведінці дітей

1036

199

2.

Адаптація дитини до нового колективу

1687

226

3.

Формування психологічної готовності дошкільників до навчання в школі

1516

57

4.

Готовність до навчання та труднощі у навчанні

1459

139

5.

Вікові та індивідуальні особливості розвитку, проблеми самооцінки дитини

1055

95

6.

Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО, в тому числі, які постраждали у військових конфліктах

498

253

7.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування

624

403

8.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО

404

213

9.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб

1291

791

10.

Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти

982

61

11.

Професійне самовизначення учнів

676

84

12.

Психологічний клімат педагогічного колективу

792

61

13.

«Професійне вигорання» педагогів

1221

60

14.

Профілактика шкідливих звичок, залежностей та формування здорового способу життя

1025

308

15.

Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність

904

146

16.

Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти 

1186

215

17.

Шкільний булінг

507

57

18.

Взаємовідносини в системі «вчитель-учень»

970

124

19.

Взаємовідносини в системі «батьки-діти»

1092

71

20.

Взаємовідносини в системі «педагоги-батьки»

924

97

21.

Домашнє насилля

132

18

22.

Суїцидальна поведінка дітей

176

19

23.

Дитячі страхи

577

53

24.

Обдаровані діти

610

53

25.

Дитяча злочинність

350

56

26.

Торгівля людьми

138

15

27.

Проблеми лідерства у колективі

638

98

28.

Робота з дітьми «груп ризику»

1007

179

29.

Психологічний супровід учнів під час ДПА, ЗНО, МАН тощо

1437

70

30.

Психологічна просвіта

1845

130

31.

Адаптація молодих спеціалістів

433

78

32.

Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність

393

61

 

Інше, а саме:

316

0

 

 

 

 

З боку дітей

1.

Самовдосконалення, розвиток власних здібностей і компетенцій

6692

572

2.

Професійне самовизначення

6141

431

3.

Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО, в тому числі, які постраждали у військових конфліктах

1853

484

4.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування

1586

277

5.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО

860

60

6.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо переміщених осіб

2005

208

7.

Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти

649

93

8.

Профілактика шкідливих звичок, залежностей та формування здорового способу життя

5166

256

9.

Дитина у віртуальному просторі. Комп’ютерна залежність

1657

207

10.

Суїцидальні роздуми дітей

234

39

11.

Взаємовідносини в системі «вчитель-учень»

2438

258

12.

Взаємовідносини в системі «батьки-діти»

3482

336

13.

Домашнє насилля

1455

27

14.

Адаптація дитини до нового колективу

2983

178

15.

Відсутність мотивації до навчання

2867

84

16.

Розвиток творчих здібностей

2726

270

17.

Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти

5946

262

18.

Шкільний булінг

2028

168

19.

Психологічний супровід учнів під час ДПА, ЗНО, МАН тощо

2018

124

20.

Статеве виховання, дружба, кохання, рання вагітність

3109

135

21.

Ціннісні орієнтації, самореалізація в житті

5965

296

22.

Робота з дітьми «груп ризику»

5051

296

23.

Дитяча злочинність

3446

79

24.

Торгівля людьми

699

27

 

Інше, а саме:

5

0

 

 

 

 

З боку інших зацікавлених осіб, представників громадськості

1.

Допомога дітям та сім’ям, які перебувають у СЖО, в тому числі, які постраждали у військових конфліктах

216

110

2.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування

231

100

3.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей учасників АТО

99

30

4.

Психологічний та соціально-педагогічний супровід дітей із сімей внутрішньо-переміщених осіб

179

46

5.

Психологічний супровід дітей з особливими освітніми потребами в умовах інклюзивної освіти

179

34

6.

Домашнє насилля

63

30

7.

Дитяча злочинність

111

29

8.

Торгівля людьми

19

5

9.

Психологічний клімат учнівського колективу, міжособистісні конфлікти

61

20

10.

Шкільний булінг

67

27

11.

Професійне самовизначення

210

70

12.

Самовдосконалення, розвиток здібностей та компетенцій учнів

88

17

13.

Профілактика шкідливих звичок, залежностей та формування здорового способу життя

275

69

14.

Співпраця з органами виконавчої влади, неурядовими громадськими організаціями тощо (військові комісаріати, комісія у справах дітей, ЦСССДМ та інші)

454

255

15.

Співпраця нацполіції та школи у сфері профілактики правопорушень

208

156

16.

Проведення спільних просвітницько-профілактичних заходів

281

142

17.

Суїцидальні тенденції серед дітей та підлітків

35

13

18.

Психологічна просвіта

211

43

 

Інше, а саме:

0

0

 

V. Зведені дані по роботі фахівців психологічної служби у 2017/2018 н.р. (за напрямами та категоріями)

5.1. З дітьми:

 

Напрями роботи

 

Фахівці

Індивідуальна діагностика, охоплено осіб

Групова діагностика, соціально-психологічні/ педагогічні дослідження,
охоплено осіб

Консультаційна робота (індивідуальна/ групова),
охоплено осіб

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота (індивідуальна),
охоплено осіб

Корекційно-відновлювальна та розвивальна робота (групова),
охоплено осіб

Проведення ділових ігор, тренінгів,
охоплено осіб

Освітня діяльність, охоплено осіб

Просвіта,
охоплено осіб

практичні психологи

67300

174051

106644

30271

109645

50823

7528

149697

соціальні педагоги

8882

34278

35538

 

31945

15221

 

855

43160

 

5.2. З батьками та педагогами:

Напрями роботи

 

Фахівці

Індивідуальна діагностика, охоплено осіб

Групова діагностика, соціально-психологічні/педагогічні дослідження, охоплено осіб

Консультаційна робота (індивідуальна/групова), охоплено осіб

Проведення ділових ігор, тренінгів,
охоплено осіб

Просвіта,
охоплено осіб

Зв’язки з громадськістю[5], охоплено осіб

З батьками

практичні психологи

9911

31336

54914

23459

74657

257

соціальні педагоги

1220

4110

9408

3235

14828

347

З педагогами

практичні психологи

4993

13858

31606

22627

32926

 

соціальні педагоги

743

2560

5956

3491

13219

 

 

 

В.о. директора   Н.В. Лугінець

 0501615830 підпис

                             М.П.                                                              «______» ________________ 2018 р.        

Виконавці:   

методисти КЗ ДНМЦ ПС

0988234388

 

[1] Окрім практичних психологів і соціальних педагогів, які мають суміщене робоче місце з іншими педагогами

[2] Вкажіть причини незабезпеченості посадами фахівців психологічної служби та шляхи їх вирішення (у довільній формі після таблиці). 

[3] Окрім закладів освіти компенсуючого типу, спеціальних шкіл (інтернатів), навчально-реабілітаційних центрів для дітей з особливими освітніми потребами, санаторних шкіл з відповідним профілем для дітей, які потребують тривалого лікування.

[4] Інформацію подають ті області, де діють зазначені служби/програми.

[5] Відвідування учнів (дітей) вдома, бесіди з батьками, обстеження житлово-побутових умов, складання акту обстеження, відвідування батьків за місцем роботи, вирішення питань з місцевими органами виконавчої влади та громадського самоврядування, участь у судових засіданнях, взаємодія з недержавними громадськими організаціями.