06.05.2021 - панельна дискусія «Проблемні питання у роботі практичного психолога в умовах карантинних заходів, пов’язаних із пандемією Covid-19 та шляхи їх вирішення. Обмін досвідом" (100 учасників)
06.05.2021 методистами Донецького обласного навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти була проведена панельна дискусія «Проблемні питання у роботі практичного психолога в умовах карантинних заходів, пов’язаних із пандемією Covid-19 та шляхи їх вирішення. Обмін досвідом" за участю В. О. Киричук, кандидата педагогічних наук, доцента кафедри психології управління ДЗВО «Університет менеджменту освіти» НАПН та Л. Є. Киричук, старшого наукового співробітника відділу проєктування розвитку обдарованості Інституту обдарованої дитини НАПН України» для:
- завідувачів (директорів) центрів практичної психології і соціальної роботи,
- центру методичної та психологічної служби; фахівців відділів (управлінь) освіти, на яких покладені обов'язки з координації роботи психологічної служби територіальної громади;
- психологів/ консультантів центрів професійного розвитку педагогічних працівників, які координують діяльність психологічної служби територіальної громади;.
- практичних психологів закладів загальної середньої освіти (ЗЗСО) територіальних громад.
У заході взяли участь 100 фахівців.
Тривалість заходу – 2,5 години.
В рамках заходу були розглянуті наступні питання:
1. Проблеми особистісного розвитку дітей шкільного віку та шляхи їх корекції та психолого-педагогічного супроводу учасників освітнього середовища закладу - В.О. КИРИЧУК, кандидат педагогічних наук, доцент кафедри психології управління ДЗВО «Університет менеджменту освіти» Національної академії педагогічних наук України.
2. Комплексна діагностика учасників освітнього середовища в онлайн-режимі - запорука особистісного розвитку дітей шкільного віку – Л.Є. КИРИЧУК, старший науковий співробітник відділу проєктування розвитку обдарованості Інституту обдарованої дитини НАПН України.
3. Комплексна психолого-педагогічна діагностика в системі проєктування освітнього процесу в загальноосвітньому закладі освіти за допомогою діагностично - проектуючого комплексу «Універсал – online» - О.П. ФЕДОРОВА, практичний психолог Святогірської загальноосвітньої санаторної школи-інтернату № 12.
4. Створення безпечного освітнього середовища шляхом використання різних онлайн-сервісів у роботі практичного психолога КЗ «Покровський педагогічний фаховий коледж» – Г.О. РИГА, практичний психолог Покровського педагогічного фахового коледжу.
Під час дискусії окреслили коло проблем, що з’явилися в роботі практичних психологів закладів освіти різних типів через введення дистанційної форми навчання, визначилися з можливостями та ресурсами працівників психологічної служби для їх розв’язання.
Учасники ознайомилися з інноваційною ОРС, що автоматизована в хмарному сервісі проєктного управління освітнім процесом "Універсал-онлайн»", який дає змогу вирішити ці проблеми комплексно за усіма напрямами діяльності та є апробованим і дієвим психолого-педагогічним інструментом для реалізації прийнятого нового Закону України «Про освіту» та досягнення стратегічних цілей, визначених Концепцією реалізації державної політики у сфері реформування закладів загальної середньої освіти «Нова українська школа» на період до 2029 року.
Щиро вдячні усім учасникам за активність, зацікавленість та атмосферу співпраці!
ДО НОВИХ ЗУСТРІЧЕЙ!