01.12.2021 - методична онлайн студія «Соціально-психологічна дезадаптація підлітків як феномен суїцидальних проявів» (87 учасників)

📙 🖋  📘  01.12.2021 року методистами Донецького обласного навчально-методичного центру психологічної служби системи освіти проведена методична онлайн студія «Соціально-психологічна дезадаптація підлітків як феномен суїцидальних проявів» для практичних психологів та соціальних педагогів закладів фахової передвищої освіти, професійної (професійно-технічної) освіти, спеціальних шкіл, загальноосвітніх санаторних шкіл-інтернатів, навчально-реабілітаційних центрів, санаторно-оздоровчого центру соціальної реабілітації, загальноосвітньої школи-інтернату Донецької обласної ради.

Спікери заходу:

Наталя Вікторівна Лугінець – керівник КЗ ДНМЦ ПС,

Олена Анатоліївна Матушенко – методист КЗ ДНМЦ ПС,

Ірина Миколаївна Павлівська – методист КЗ ДНМЦ ПС,

Ольга Володимирівна Сафонова – методист КЗ ДНМЦ ПС.

🖋  У заході взяли участь 87 фахівців.

⏳  Тривалість заходу – 2 години.

📙  В рамках заходу були розглянуті наступні питання:

☑  Соціально-психологічна дезадаптація – один з основних факторів суїцидальної поведінки.

☑  Специфіка соціально-психологічної дезадаптації в процесі суїцидогенезу. Шляхи корекції дезадаптованої поведінки здобувачів освіти.

☑  Своєчасне виявлення та реагування учасників освітнього процесу на вчинення домашнього насильства щодо дитини як засіб профілактики суїцидальної поведінки.

☑  Практична частина. Опрацювання алгоритму дій при виявленні здобувача освіти із ознаками суїцидальної поведінки.

📘  Учасники

• ознайомилися з феноменом дезадаптації як одним з основних факторів суїцидальної поведінки;

• отримали рекомендації та ґрунтовні відповіді на запитання щодо порядку реагування учасників освітнього процесу на вчинення домашнього насильства;

• дізналися про шляхи корекції дезадаптованої поведінки здобувачів освіти;

• опрацювали алгоритм дій при виявленні здобувача освіти із ознаками суїцидальної поведінки.

🌈 Щиро вдячні усім учасникам за активність, продуктивну роботу, зворотній зв'язок, зацікавленість та атмосферу співпраці!

Чому бути підлітком складно_ (ЮНЕСКО)